donderdag 20 februari 2014

Een alledaagse look

Hee! Eindelijk een weekje vakantie, maar als nog moest ik gister en vandaag een paar uurtjes werken. Ik hoefde pas om half 12 op me werk te zijn, maar toch ging ik om 9 uur uit mijn bed. Ik ben namelijk erg goed in uitslapen, ietsjes te goed zelfs en daarbij slaap ik ook te vast. Door dat ik zo vast en lang slaap, krijg ik volgens mij hoofdpijn en dit probeer ik te voorkomen door in de vakanties mijn wekker te zetten. Ik vind het zelf ook wel iets fijner als ik nog wat aan mijn dag heb, anyway ik had in de ochtend tijd over en besloot even wat foto's te maken. Ik wou vandaag weer een blogpost plaatsen en het leek mij leuk op foto's van mijn make-up look te plaatsen. Zoals ik al zei moest ik vandaag werken en daarvoor heb ik voor natuurlijke kleuren gekozen. Zo zag je toch dat ik make-up op had en zag ik er gelijk wat frisser uit. Wil je hier meer over lezen, klik dan op verder lezen.


















Zoals je ziet hangen er weer vlaggen in het huis bij mijn schoonfamilie. Mijn schoonvader is vandaag jarig, dus weer een dag vol gebak, cadeaus en gezelligheid.


















Dit was voor vandaag mijn make-up look. Niet echt spectaculair, maar ik vind natuurlijke kleuren wel altijd mooi en goed te combineren met een kleurtje op mijn lippen. Ik zal even uitleggen wat voor producten ik heb gebruikt voor mijn gezicht. Aller eerst moet je, je huid goed hydrateren. Ik verander regelmatig van dagcrème en nachtcrème, omdat ik gewoon nog steeds op zoek ben. Mijn huid reageert op elke dagcrème weer anders en het verschilt ook per seizoen. In de winter is mijn huid erg droog en daarvoor gebruik ik nu de crème van Nivea. De Niveau crème doet bij mij echt wonderen. Zeker aan te raden, wanneer je droge plekjes op je huid hebt. Ik gebruikte deze crème in de winter van 2012 ook, maar toen kreeg ik wel last van puistjes. Ik denk dat de crème op dat moment gewoon te vet voor mijn huid was en ik had toen ook net een spiraal laten zetten. Mijn huid was erg veranderd door de spiraal, maar gelukkig trok alles weer weg. Anyway, daarover heen had ik een lichte foundation aangebracht met een stippeling brush. Op de plekken waar nodig was, zoals onder mijn ogen en op rode plekjes had ik een concealer aangebracht met de zelfde stippeling brush, die ik bij mijn foundation had gebruikt. Ik poederde dit af met een matte poeder van Catrice. Ik wou een natuurlijke look, waardoor ik alleen een lichte blush op mijn wachten had aangebracht. Ik mag natuurlijk de lipstick niet vergeten! Ik vind dat de Berry rode kleur mijn look toch een beetje af maakt.










Nu verder met mijn ogen en wenkbrauwen. Mijn wenkbrauwen heb ik getekend met mijn wenkbrauw kit van Catrice. Voor mijn ogen heb ik oogschaduw basis, oogschaduw, mascara en een liquid eyeliner gebruikt. Ik bracht eerst met mijn vingers een oogschaduw basis aan. Dit vind ik een belangrijke stap voor dat je oogschaduw aan gaat brengen. Heel soms vergeet ik om oogschaduw basis aan te brengen en halverwege de dag kom ik daar al achter. De oogschaduw gaat dan in mijn lijntjes van mijn ogen zitten, niet bepaald mooi dus. Mijn oogschaduw begint in de hoek met een licht goude kleur en loopt vervolgens over in een bruine kleur. In mijn crease heb ik een nog donkere bruine kwast aangebracht en vervolgens heb ik de donker bruine kleur vervaagd. Na mijn oogschaduw heb ik een winged eyeliner aangebracht en tot slot heb ik een vleugje mascara aangebracht. Ik breng mascara bijna altijd alleen maar op mijn bovenste wimper rand aan, omdat ik dat persoonlijk mooier vind.


















En ook ik kijk elke dag naar de olympische spelen, vind dat we het dit jaar erg goed doen en ben ook echt een beetje trots op Nederland. Ondanks dat we een kikkerlandje zijn, blijven we toch recht overeind staan. Vind het wel jammer, dat we dan met veel sporten toch ook weer niet mee doen.

Producten die ik gebruikt hebt:
L’oréal Paris – Eau De Teint foundation
Catrice – Camouflage cream 
Catrice – Matt Powder 030 warm beige
Maybelline – volume express lift -up mascara
ELF - Lipstick raspberry
Oogschaduw - P2 daydream
Sleek– Face Form contouring and blush palette light 373
P2 Eye Dream duo in Happy Day Time
Oogschaduw Hema
Oogschaduw basis Catrice

Geen opmerkingen:

Een reactie posten