dinsdag 21 januari 2014

Everyday


Tot nu toe vind ik het nog erg moeilijk om tijd vrij te maken, zodat ik iets op mijn blog kan posten. Ik weet ook nog niet precies wat voor dingen ik moet gaan posten, terwijl ik het wel erg leuk vind om te doen. Vandaag heb ik in ieder geval wel een nieuwe post voor op mijn blog. Een tijdje terug had ik foto’s gemaakt van mijn make-up en ik vond het wel leuk om hier over een berichtje te plaatsen.
 

 

















Ik ging voor een simpele en gemakkelijke look, omdat ik die dag naar stage moest gaan. Ik had toen wel op stage een kerstviering, waardoor ik er wel een beetje netjes uit wou zien. Het is niet te zien op de foto’s maar ik had die dag een zwarte broek aangetrokken en een grijze glitter trui. Zo vond ik dat ik als nog een beetje kerstachtig er uit zag. Ik vind een zwarte broek altijd erg chic er uit zien en met die grijze trui al helemaal.



















Op de eerste foto heb ik mijn haar los en daarna heb ik op allebei de foto's mijn haar vast gedaan. Ik wist namelijk nog niet precies wat ik die dag met mijn haar wou gaan doen. Ik had uit eindelijk gekozen om mijn haar vast te doen, vanwege dat ik met kinderen werk. Ik vind het dan altijd toch net wat frisser wanneer mijn haren vast naar achter zitten.

Zoals je op de foto's kan zien had ik die dag niet super veel make-up op mijn gezicht zitten. Ik zal onderin een lijstje maken, waarin de namen van mijn producten staan. Als eerst mijn basis natuurlijk ! Ik gebruik al een poosje de dagcreme van Loreal, want die werkt tot nu toe het beste bij mijn huid. Daarna gebruik ik bijna altijd voor mijn t-zone een pore minimizer. De pore minimizer zorgt ervoor dat er een soort extra laagje op mijn poriën komt. Mijn poriën zijn hierdoor minder zichtbaar en mijn huid begint minder snel te glimmen. Ideaal dus!

Het verschilt eigenlijk per dag of ik foundation, BB cream of alleen een concealer op doet. Vandaag had ik een foundation van Loreal op. De foundation breng ik in stipjes aan met mijn vingers en verdeel ik daarna mooi over mijn huid met een stippeling kwast. Daarover heen heb ik nog een concealer van Catrice gebracht. Natuurlijk niet over mijn hele gezicht, maar wel onder mijn wallen. Ik heb mijn gezicht afgepoederd met een poeder van Catrice. Op mijn wangen heb ik een bronzer, een highlighter en een blush aangebracht. Alle drie de producten kwamen van uit één set van Sleek.



















Vervolgens ging ik verder met mijn wenkbrauwen. Ik teken mijn wenkbrauwen altijd bij. Ik vind het namelijk mooi, wanneer wenkbrauwen er mooi en vol uit zien. Ik vind het bij mezelf vaak wel lastig. Mijn haar is best een stuk blonder dan, dat mijn wenkbrauwen zijn en daardoor vind ik mijn wenkbrauwen al snel te donker. Ik kwam mijn wenkbrauwen meestal dan nog even door met een borstel en daarna doe ik er een wenkbrauw gel overheen.

Na mijn wenkbrauwen begin ik meestal met mijn ogen. Vroeger had ik een standaard make-up look, maar nu niet meer. Ik draag tegenwoordig graag oogschaduw, terwijl ik vroeger alleen eyeliner met een klein laagje mascara droeg. Ik had die dag alleen wel gekozen voor een simpele look, waardoor ik terug ging naar mijn oude gewoontes. Ik had eyeliner op mijn ooglid aangebracht en daarna alleen op mijn bovenste wimpers mascara aangebracht.

Ik weet niet wat het is, maar ik vind kleur op mijn lippen altijd veel mooier. Ik voel me zonder lippenstift al snel kaal. Dit is best vreemd, omdat ik meestal drie dagen per week geen lippenstift op heb. Ik loop namelijk drie dagen per week stage op een BSO en wanneer ik lippenstift op doe moet ik heel de dag uitleggen, waarom ik bijvoorbeeld rode lippen heb. Deze dag had ik hier wel zin in en had ik gekozen voor één van mijn favoriete lippenstiften!




















·         L’oréal Paris – Triple active dagcreme
·         Goodskin – Z Pore
·         L’oréal Paris – Eau De Teint foundation
·         Catrice – Camouflage cream
·         Catrice – Matt Powder 030 warm beige
·         Sleek – Face Form contouring and blush palette light 373
·         Rituals – wenkbrauw potlood 141
·         Hema – eyebrow gel
·         Mac – blacktrack eyeliner
·         Maybelline – volume express lift -up mascara
·         Catrice – Sweet Caroline 290

Geen opmerkingen:

Een reactie posten