dinsdag 24 december 2013

Rotterdam

 
Meer dan een maand lang niks gepost en dat komt vooral, omdat ik het op school erg druk had. Twee weken lang hoef ik gelukkig niet aan school te denken, want het is kerstvakantie! Tijd gaat echt snel, morgen is het alweer kerst avond. Morgen is gelijk ook mijn laatste stagedag van dit jaar. Ik had er voor gekozen om acht uur stage te lopen in mijn vakantie, zodat ik een examen opdracht af kon ronden. Ik ben om vier uur klaar met stage en dan ga ik lekker naar huis. In de avod ga ik eindelijk naar het tweede deel van The Hobbit! Ik ben echt onwijs fan van Lord of the ring's films en ook The Hobbit vond ik erg goed. Dus ik ben heel erg hoe ik het tweede deel gaat vinden. Kan niet geloven dat het de dag daarna al weer kerst is. Ik heb er in ieder geval super veel zin in.

 
Ondanks mijn drukke school periode ben ik de afgelopen weken een paar keer op stage geweest met mijn camera. Ik ging in de avond naar Rotterdam toe. Ik wou namelijk oefenen met in de avond foto's maken. Ik vond dit in het begin nog al moeilijk. Het lukte namelijk niet om scherpe foto's te krijgen en ze waren allemaal bijna bewogen.. Tot dat ik een statief er bij pakte en mijn instellingen had aangepast. Zo werden de foto's toch wat mooier.
 

















Ik vind dit een mooie foto, omdat de foto precies er uit ziet als hoe ik het op dat moment zag. Dat is trouwens gelijk ook waarom ik foto's maken zo leuk vind. Wanneer je een foto maakt staat wat jij op dat moment ziet vast. Wanneer ik een foto maak wil ik er ook het liefst niks meer aan bewerken. Ik wil de foto gewoon zoals ik de foto gemaakt heb, dan vind ik de foto vaak het mooist.


















Dit is wat ik ook wou proberen. Ik had namelijk een filmpje gezien van een man. Hij ging in de avond met een statief foto's maken. Hij had de sluitertijd onder de nul gezet, waardoor het langer open bleef staan. Doordit neemt de camera veel meer op. De rode en witte strepen zijn de lampen van auto's. Hier ging ik mee oefenen en ik vind het resultaat leuk !




Dit is ook nog een foto, dat ik gemaakt heb. Ik ging rond zeven uur naar Rotterdam toe en ik was rond elf uur thuis. Zoveel foto's heb ik alleen niet kunnen maken, omdat de tijd erg snel ging. Ik wou ook op verschillende plekken foto's maken, waardoor je ook overal naar toe moet rijden. Dat kost dan natuurlijk wel wat tijd. Ik vond het in ieder geval leuk om uit te proberen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten