dinsdag 5 november 2013

Cosy








 

















Nieuwe schooljaar is al een poosje begonnen, dit betekent dat ik volgende week al weer mijn toetsweek heb. Tijd gaat ook zo snel. Dit is alweer mijn derde leerjaar op het Zadkine en gelukkig zit ik in mijn examen periode. Ik vind dit allemaal wel een beetje spannend en daardoor ben ik ook veel in mijn kamer te vinden. Zo moet ik bijvoorbeeld al mijn vakken afronden en aankomende zondag inleveren. Het is best veel werk, maar ik heb een paar manieren gevonden om het leren en het typewerk gezelliger te maken.


















Zo heb ik naast mijn kwasten bakje een eiffeltoren en een buddha beeldje staan. Ik zou graag een keer naar parijs willen gaan, maar tot nu toe ben ik daar nog nooit geweest. Één van mijn beste vriendinnen wel en zij nam een eiffeltoren sleutelhanger voor mij mee. Erg cute vind ik! Jammer genoeg brak mijn sleuterhanger tijdens het fietsen af, gelukkig had ik dit door en kon ik mijn eiffeltoren in mijn zak steken. Sinds dien staat de eiffeltoren in mijn kamer.

Toen ik 18 werd kreeg ik van mijn nicht, 18 lieve cadeaus. Hierbij zat ook een kleine schattige buddha beeldje en dat beeldje heeft sinds dien mijn kamer niet meer verlaten.


















Tot nu toe zijn het alleen nog maar spullen die ik gekregen heb, maar misschien vind ik daardoor de spullen ook wel leuk. Zo heb ik op mijn lade kast een Hello Kitty staan. Ik ben altijd al fan van Hello Kitty geweest en ik vind het nu ook nog steeds leuk. Mijn nichtje heeft deze voor mij gemaakt. Mijn nichtje is nu vijf en half jaar, maar toen ze vier was had ze deze Hello Kitty voor mij gemaakt.

Ik was vroeger heel vaak bezig met strijk kralen, ik vond dat zo leuk! Nu hebben ze dus iets nieuws. Je hebt een figuurtje en daar stop je de ronde balletjes in, vervolgens doe je er water over heen en blijven de balletjes aan elkaar plakken. Veel handiger als je het mij vraagt! Ook vind ik het veel mooier. Mijn nichtje heeft het dus zo gemaakt.

Daarnaast zie je een rijtje met mijn favoriete nagellak staan. Deze zijn allemaal van het merk PURE, dat bij de Douglas te koop is.





















 

















Ook heb ik op mijn lade kastje een ronde vaas staan, wat ik vroeger gekregen heb. Dit vaasje daar zat een klein beetje water in en daarop lagen kleine en mooie bloemen. Die bloemen bleven natuurlijk niet lang goed en ik ben niet zo iemand die elke keer nieuwe bloemen in een vaas stop. Ik vond het vaasje wel erg leuk dus had ik een nieuwe manier bedacht om het vaasje in mijn kamer te gebruiken. Een vriendin van mij deed dit namelijk met haar lipsticks zo. In dit vaasje zitten allemaal Body Shop producten. Ik ben namelijk gek op de producten van de Body Shop.



 


















Ik heb ook een klein schattig rond tafeltje in mijn kamer staan, met een glasplaat. Hierop staat een glazen bakje, waar mijn watjes in liggen. Dit tafeltje is eigenlijk voor mijn dagelijkse routine. Zo staat er lichaamszeep, reinigingsmelk, tonic, een fase foam, een dagcréme en een nachtcréme. Alle producten om mijn gezicht te reinigen gebruik ik van de rituals. Ik heb best wel een gevoelige huid en hier reageert mijn huid tot nu toe goed op. Wel vind ik het best prijzig en wil ik binnekort wat anders gaan proberen, maar wat weet ik nog niet. Mijn dag en nacht créme gebruik ik van loréal en deze werken voor mijn huid perfect. Onder op dit tafeltje staat een bakje met al mijn nagellak stash.

Om dit tafeltje een beetje gezellig te maken, staan er drie kaarsen op. Ik ben echt een fan van kaarsen. Ik vind dat kaarsen een gezellige en warme sfeer geven in een kamer. Ik koop ook altijd kaarsen met een geur, die ik lekker vind zoals vanille.

















Op mijn nacht kastje staan best veel dingen. Bij mij kan je altijd een boek op mijn nachtkastje vinden. Op dit moment liggen er twee, maar dat komt omdat één boek al bijna uit is. Het boek dat ik op dit moment lees is van Suzanne Vermeer en heet De Suite. Ik vind dit een leuk boek en ik vind ook dat het boek makkelijk te lezen is.

Op mijn nacht kastje staan ook twee foto's. Één foto van mijn nichtje en ik en de andere foto staan mijn twee beste vriendinnen en ik. Deze foto is gemaakt in Turkije en elke keer als ik er aan denk dan wil ik weer terug. Terug naar de zon, de warmte, de zee en vooral de gezelligheid.



 


















Dan staat er op me nachtkastje natuurlijk ook een kaars, want die zijn niet te missen in mijn kamer. Deze kaars is van bolsius en de kaars ruikt echt heel lekker. Wanneer je mijn kamer op dit moment binnen komt, dan ruik je de lekker geur van de kaars in ieder geval meteen.

Ook heb ik een geur zakje, wat ik bij de Riverdale gekocht heb. Dit zakje heet wintercream en daar ruikt het zakje ook naar. Wanneer ik de geur van het zakje ruik dan denk ik gelijk aan chocolade melk, warme sjaals en handschoenen, sneeuw en kerst.

Op mijn tafel staat ook een hartje met daarop Live, Laugh en Love. Deze heb ik toen ook voor mijn 18de verjaardag gekregen en heb sinds dien ook niet meer mijn kamer verlaten.


















Ik heb in totaal twee kleine plankjes van de Ikea in mijn kamer. Op deze twee kleine schattige plankjes staat mijn parfum. In ieder geval, de gene die ik het meest draag en het mooist er uit vind zien. Ik vind dit er ook gezellig uit zien en vandaar dat er geen foto kan missen van mijn twee plankjes.

Dit helpt mij dus allemaal iets meer om dagen lang in mijn kamer door te brengen.

4 opmerkingen:

  1. Wat ziet het er allemaal gezellig uit zeg! De ronde vaas met body shop producten vind ik er echt heel erg leuk uitzien!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Een vriendin van mij heeft al haar lippenbalsem's in een langwerpige vaas gedaan, is ook erg leuk ! x

      Verwijderen
  2. Wat een leuke plankjes met je parfum! Liefs, Savannah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel ! De plankjes zijn van de ikea. Ik heb ze twee jaar geleden gekocht, maar heeft de ikea ze nog steeds. Ze waren volgens mij 5 euro per stuk x.

      Verwijderen