dinsdag 29 oktober 2013

Een dagje Rotterdam



 


 

 
 
 
 
 
 
 
 
Ik ben een dagje naar Rotterdam geweest om foto’s te maken. Dit vond ik erg leuk, omdat ik zo kan oefenen met mijn camera. Mijn Samsung nx1000 bevalt mij nog steeds erg goed. Doordat mijn camera erg klein is kan ik hem gemakkelijk over al mee naar toe nemen en zo heb ik mijn camera ook mee genomen toen ik een dagje in Rotterdam ging lopen.
 

 
 
Het bleef natuurlijk niet alleen bij rond lopen en foto’s maken. Ik ging namelijk ook nog winkelen en ik ben behoorlijk geslaagd. Ik heb twee broeken gekocht, een jas, een shirt en een blouse.

 



 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Op de foto lijken de twee broeken het zelfde, maar dat zijn ze niet. De ene is blauw en de andere is grijs. Allebei de broeken hebben kleine witte vlekjes. Dit lijkt wel een beetje op bleek vlekjes. Ze komen wel allebei van de Zara vandaan. Eigenlijk komt heel mijn outfit van de Zara vandaan, behalve mijn bordeaux rode blouseje met hartjes. Ik wil de Zara natuurlijk niet te veel promoten, maar het was de eerste winkel waar ik in ging en ik slaagde meteen. De broeken zitten trouwens ook echt heerlijk en maar iets van 23 euro.

Het jasje van de Zara was echt een leuk koopje. Hij was namelijk maar 26 euro in plaats van 70 euro. Ik vind de jas ook erg leuk omdat er leer aan de bovenkant van de jas zit en verder is de jas gewoon van stof. De jas zit ook erg fijn!

Dan heb ik ook nog een wit shirtje gekocht met een vrouw er op. Het shirt is wat korter dan normaal, maar zit er fijn. De stof is ook erg fijn en het is een stof, waar ik niet snel in zweet. Doordat het shirtje wat korter is doe ik een witte basic shirtje onder en dit shirtje doe ik in mijn broek. Het shirtje was ongeveer 15 euro, dus dat valt ook wel mee.

En dan natuurlijk mijn bordeaux rode blouse. Ik vind mijn blouse erg cute en de blouse zit ook erg fijn. De kleur vind ik ook erg mooi en perfect voor de herfst. Het blouseje komt van de New Look en de prijs was ongeveer 23 euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten