donderdag 24 oktober 2013

Blue and glitter!

Ik hou van nagellak! Ik draag elke dag wel naggelak op mijn nagels, want anders voelt het erg kaal. Vandaag had ik gekozen voor een blauwe kleur en soms vind ik het dan leuk om er een glitters over heen te doen.



 


















Ik had gekozen voor een licht blauwe nagellak kleur. Deze kleur had ik over al mijn nagels gedaan en vervolgens had ik het glitter nagellakje alleen op mijn wijsvinger nagel gedaan. De glitters bestaan uit roze, blauwe en zilveren glitters.




 


















Ik wou eerst de glitters op al mijn nagels doen, maar ik vind dat toch leuker voor met kerst. Ik hou vind het trouwens ook leuk, om één nagel met glitters te hebben.


















Ik ben een groot fan van het nagellak merk PURE. Je kan deze nagellak kopen bij de Douglas. De potjes zijn erg klein en daardoor ook erg cute!


















Deze nagellak komt bij de Action vandaan. Ik heb zo veel verschillende glitter nagellakjes, die niet goed dekken, maar deze dekt echt heel erg goed. Persoonlijk vind ik dit nagellak potje, want minder leuk er uit zien, maar de nagellak is zeker aan te raden!













Geen opmerkingen:

Een reactie posten